oja

Jag tycker inte om dagar som den här. Sånna daga då man sovit dåligt under natten och sedan mår rätt dåligt under hela dagen. Jag tyckte att det var en perfekt dag att plugga på, då tänler ni säkert: åh vad duktig hon är, jag skulle oxå behöva plugga.
Men nu behöver ni då inte vara avundsjuka för det blev inte att plugga (om jag inte börjar snart). Dagen spenderades istället framför tv:en och datorn. Försökte mig på att spela poker, Emil kom och hjälp mig, men det gick ju inte bra det heller, dåliga kort:P. Men kvällen blev väl rätt bra iaf. Var ute och åt god mat med hela min familj. Som alltid börjar sådana tillställningar alltid med lite gnabb, irriterade röster och alla tycker att vi ska sluta vara så sura mot varandra. Men när vi väl pappa slutat med att försöka laga borden vi satt vid och vi fått in maten så blev det ändå rätt trevligt. Vi kan iaf konsatera att familjen Swärd är irriterade om dom är hungriga. Men men trevligt var det iaf tillslut. Sen gick mamma och pappa vidare för att titta på bio (flicka som lekte med elden) och Johan och jag åkte hem. Nu sitter vi vid varsin dator på våra rum. Oerhört sociala är vi.

Funderar på om jag ska titta på The Omen om 20 min. Om det är den filmen jag tänker på så såg jag den på bio med Maja, Hanna och Emma i Malmö 2006. Biografen som jag brukar gå på i Malmö är så häftig. Jag tycker alltid det är lika spännande när jag ska på bio där. Om jag nu skaffar mig ett sommarjobb i Malmö ska jag gå på en massa bio där.

blhahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0