nöjd

Jag är mycket nöjd. Mycket nöjd.

Åkte en kortis till stan. Satt och mös den korta vägen på bussen och kände mig rätt bekväm med mig själv. Jag hade för en gång skull ett bestämmt mål med min resa. Först bankomaten, sedan åhlens, hem efter det och göra mina föräldrar glada genom att betala min mobilräknig. Det är inte ofta jag har så bestämmda mål med mina resor in till stan så det kändes lita annorlunda faktiskt, på ett bra sätt. Borde göra med sådana saker, saker som får mig att känna mig nöjd med mej själv, saker som får mig att känna mig glad och får mig att må bra. Göra saker som får mig att känna mig nyttig.

Gissa vad jag köpte på stan? jo en box med Michael Jackson. Boxen inehöll en massa skivor av honom, fem om man ska vara exakt. Ännu en snygg sak att sätta i hylla i min drömlägenhet när jag får den...

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hihi :) Kolla vem som hittat till din blogg! Och... AAAAH M.J BOXEN!! Jag vill mä ha!!!

2009-10-25 @ 00:54:06
Postat av: Linnea

Haha du har hittat den..fan då.:P

du får ursäkta om den är dålig men iaf..:P



jag är skitnöjd..har gått och suktat efter den jättlänge..(bara för det så lyckas spotify spela en MJ låt oss till ära..:P)

2009-10-25 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0