känslig?

Jag undrar om man blir känsligare ju äldre man blir eller om det bara går i vågor. Jag menar, jag var inte speciellt känslig när jag var mindre jag grät nästan aldrig. Om jag grät så viste man att jag verkligen hade ont eller att ått riktigt jobbigt hade hänt.  Men helt plötsligt så kunde jag gråta när som helst hur som helst. Okej kanske inte bokstavligt talat men ni fattar vad jag menar. Jag tror det var i samband med att mina morföräldrar gick bort som jag har blivit mycket mer känslig. Jag kan tjuta till de mest töntiga saker eller bara om jag blir berörd. Jag tjöt när jag hörde Joshua Radin sjunga CLoser live (berörd) och jag kan även tjuta när jag tittar på tv-program som extreme home makeover (töntigt). Så jag vet inte vad som händer med mig, det kanske är bra?
Jag vet inte, bara det inte slutar med att jag sitter hemma och tjuter hela dagarna utan större anledning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0