gumman

Usch vad jag hatar att bli kallad gumman. Det spelar egentligen ingen roll vem som säger det eller hur dom säger det, lika hemskt ändå. Mathlda har ensamrätt på att kalla mig gumman och det kommer förbli så. Jag råder alla som inte är Mathilda att låta bli att kalla mig gumman för dom riskerar att få en käftsmäll (jag skojjar inte, eller jag kanske inte är så hårdhänt men jag blir inte glad på er). Jag menar alla som känner mig något vet att jag avskyrn det. Det går en rysning igenom hela kroppen och det rycker i armarna.. Jag menar, vad är det för charm med att bli kallad gumman? varför är det så gulligt?
Jag vet inte och för mig kommer det aldrig bli gulligt och jag kommer alltd avsky att bli kallad gumman.


Jag är för i helvete ingens gumma!!!

Kommentarer
Postat av: jenkan

men gumman så farligt är det väl inte

2009-10-30 @ 17:53:41
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/
Postat av: Linnea

äh tyst nu..:P

2009-10-30 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0