Familjekonsert

Kom precis hem från min brors familjekonsert. Det var lite annorlunda jämfört med dom andra åren jag tittat. Det här året hölls konserten i sal 304 på Kristinaskolan och enbart anhöriga (tur att jag har min bror) var inbjudna. Jag är van vid att det är i hörsalen och publiken består av allt från musikgymnasieelever och vänner till mormor och morfar och att det är drag som bara den. Nu däremot var det lugnt och mysig och väldigt bra. Det var en skön känsla och man fick komma nära klassen så att man fick lära känna dom lite grann inför tvåans stora familjekonsert och sedan SON i trean.

Jag måste bara få säga att min bror är bäst!!
Jag kanske är lite partisk som syster men jag tycker han och Jocke var bland det bästa på hela konserten. Det var helt klockrent bra. Njutning rakt egenom liksom. Vi kör på det:D


min bror när han var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0