åhhh

Nu har jag fått How I Met Your Mother säsong 1. Jag är glad. Det blir några kvällars maraton med How I Met Your Mother. Inte för att jag klagar men iaf. Jag får äntligen se den från början, se hur allt startade. Jag börjar tycka om den serien mycket, väldigt mycket. Så det ska bli ett nöje att se den från början till slut.

Var i Linköping en sväng med Jessica. Vi ägnade några timmar i Ikanohuset. Vi käkade köttbullar på Ikea. Det var trevligt... Blir utgång på fredag och nått annat med Jessica på lördag som jag inte riktig fattade vad det var..men det blir nog trevligt.:D

Kommentarer
Postat av: Jess

Linköping var festligt. Oj oj. Linnet har återfått motivationen ser jag.

2009-10-29 @ 19:34:59
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jo motivationen är typ tillbaka..får ser hur länge den håller den här gången..:P

2009-10-29 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0