Woodstock

Ska prata lite om Woodstock på historian i eftermiddag. Jag ser inte fram emot det. Inte för att Woodstock inte är intressant för det är det. Utan för att jag inte är jätteförbered, inte så förbered jag skulle kunna vara. Men det ska gå bra även om jag hellre skulle vilja sitta här och bli renad av John Mayer. Jag mår så grymt bra av hans musik just nu så det finns inte. Jag älskar på ett sätt att ha sånna här perioder då jag typ lyssnar sönder en artist (även om man inte kan lyssna sönder John Mayer) men samtidigt är dom grymt jobbiga dom här perioderna för man klarar sig inte utan musiken någon längre tid och det är jobbigt.

Ikväll somnar jag in i Kalmar. Skönt att komma iväg i helgen och kul att träffa Sara och Pax. Saknar dom så den här helgen kommer att bli grymt värd:D

hopp och hej Woodstock

Kommentarer
Postat av: sandra och lovisa

du borde göra lite mer med din blogg, tex skaffa header osånt :D

2009-11-13 @ 20:53:54
URL: http://sanlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0