Willys

Idag har jag jobbat lite på Willys mellan 16.00 och 21.00. Tro nu inte att jag är så lyckligt lottad att jag fått jobb, nej nej. Det här gör jag för mitt fotbollslag, eller för mig själv egentligen. Så att jag slipper betala en massa pengar.

Dagens arbete bestod i att plocka i varor vid kassorna, så att kunderna slapp packa sina påsar själva och så att det blev lite rull då det var nyinvigning på Willys i Hageby. Även om det var väldigt slitsamt att springa omkring och plocka varor så hade vi ändå rätt kul, jag och Andrea. Shit vad vi fick skratta och ibland fick vi även kunderna att skratta. T.ex när det var någon som hade köpt sig en kavel som jag skulle packa ner så kunde jag inte låta bli att låtsar vara en arg hemmafru som var på väg att slå Andrea med kaveln. Hon som hade köpt kaveln stog och asgarva pga min barnslighet. När Andrea lyckades smälla en påse fick hon flera stycken att börja garva, inklusive mig och henne själv. Jag hoppas hon kommer imorgon med så att man får minst lika roligt..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0