söndag

idag är det söndag. Sista dagen på lovet och imorgon är det skola igen. Jag har inte gjort det jag borde ha gjort i skolväg denna vecka. Får börja jobba som ett djur snart. Inte kul men jag får skylla mig själv faktiskt. Har ingen annan att skylla på.

Min vecka har varit helt okej. Träffat många vänner och haft roligt. I fredags var jag ute på Hugo. Det enda som saknades var Linus. Man kan aldrig uppnå maximal rolighet ute på Hugo utan honom. Jag menar inte att jag inte att jag inte har roligt när inte Linus är med men det blir aldrig lika kul. Igår var jag, Jessica och Becca på nån maskerad fest av nått slag. Det var helt okej. Vi skulle vidare till Hugo men det var en jäkla lång kö så det blev donken istället och sedan taxi till Jessica och cykel hem därifrån.

Jag älskar att åka taxi. Jag har alltid älskat att åka taxi. Det är en speciell känsla.

på tal om taxi. Jag älskar detta klipp från VÄNNER

http://www.youtube.com/watch?v=uyjp9atFCf8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0