sluta

Jag måste sluta att äta och dricka saker och ting som inehåller mjölk eftersom jag får nått så grymt ont i magen antingen direkt efteråt eller några timmar efteråt. Det har gått två nätter som jag knappt kunnat sova under på grund av ont i magen. Mamma köpte nån sån där låglaktos mjölk som jag åt till gröten imorse och det gick rätt bra faktiskt. Men jag drar mig fortfarande för att dricka det för mina tidigare upplevelser slår mig hårt och jag vill inte uppleva det igen, vilken normal människa vill det liksom?

Att jag har haft ont i magen kan nog även bero på fler saker. Jag har ju känt och känner mig fortfarande stressad. Har mycket att göra som jag inte tar i tu med och så mår jag jättedåligt över att jag inte gör det och där av stressen och magonten. Jag måste verkligen ta i tu med det så att jag slipper må så här. Hellre få det gjort än att må så här, eller hur?

Ska väl ta och boka biljetter till Kalmar nu. Ska dit över helgen och hälsa på Sara och Pax. En efterlängtad resa.

Kalmar here I come...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0