slag i saken

Funderar på om jag snart ska göra slag i saken och åka till Uppsala för att hälsa på mina två kusiner Jonas och Martin som pluggar där. Jag har inte sett Jonas sen i sommras och jag har inte sett Martin sen min student vilket är typ et och ett halvt år sen, så det är på tiden.

Jag minns hur sjukt kul vi kunda ha när vi var små. Vi gjorde livenyheter som vi spelade in i Martins rum och spelade upp för våra föräldrar i vardagrummet, vi gjorde en trolleriföreställning och jag minns när vi var i skivarp och gjorde en konsert. Jag sjöng någon av Majas sånger eller vad dom nu heter och var klädd i blåa tajts och Jonas blåa tjocktröja som det var ett lejon på. Jag minns när vi grillade korv både i elden inomhus och en gång under påsken utohus i snön. Jag minns vår grymt snygga koja vi byggde i skogen en bit från huset som vi sen stolt visade upp och fikade i sen. Nästa gång jag kom till Sveg så hade någon förstört den vilket var sjukt tråkigt. Jag minns när vi var i solgropen(?) och åkte skidor och nyligen när vi vandrade så att kaj och lasse fick blodiga blåsor. Det är lit synd att den tiden är förbi.. Nu får man bygga upp nya minne vilket kanske inte är världens lättaste när man inte "tvingas" att träffas regelbundet och bor i olika städer långt bort ifrån varandra.. Men jag ska göra ett försök att träffa dom mer och skapa bra, roliga och fina minnen från mer vuxen ålder oxå..:)




min äldsta kusin Martin..



Jonas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0