sjukt slappt

Idag var det slappt. Jag var sjukt trött imorse så jag låg kvar i sängen och drömde på rätt bra. Inte för att jag minns vad jag drömde om men iaf. Under dagen har jag gått och dragit. Läst, lyssnat på extremt bra musik och tittat på tv. skönt skönt liksom.

Egentligen skulle jag varit på väg till träningen nu men jag och Thilda ägnade nästan hela eftermiddagen åt att försöka få tag på skjuts ut träningen vilket inte gick så bra då folk som hade bil antingen hade full bil eller inte skulle träna. Surt, jag som börjar bli riktigt sugen på att träna nu. Som sagt så har jag haft min down period och nu börjar suget komma tillbaka och då är det surt att inte kunna ta sig ut. Jag måste ta det där himla körkortet!!
Jag får försöka ta mig till stadium arena och titta på cupen som vi ska spela där i helgen.

Nu blir det att titta färdigt på vänner. Ska se färdigt det och avsky Emily ännu mera liksom..:P


Kommentarer
Postat av: jenkan

ja, vad fan är grejen med emliy? det går ju inte att göra annat än avsky henne..

2009-11-21 @ 16:42:17
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0