Regn

Jag har kommit fram att jag typ älskar regn. Okej kanske inte jämnt men nästan. Om jag inte är ute och blir blöt så är jag inne på mitt rum och hör regnet smattra mot mitt tak. Det är mysigt att vakna till och det är mysigt att somna till. Och det är alltid lika mysigt att vara ute och gå i regnet om det man är ute friviligt. Ibland kan det även vara mysigt om man är ute i det ofriviligt.

Jag var ute en kortis i regnet idag. Jag gick den korta vägen till Lidle och sen till pressbyrån. En promenad på kanske 15-20 min. Det var helt underbart. Jag lovar er det var väldigt mysigt och nästan lite skönt. Jag blir så snyggt mörkbrun/svarthårig när jag blir blöt i håret. Varje gång jag ser det så tänker jag att jag kanske ska färga håret svart eller brunt. Det har aldrig blivit av bara.

Någon gång ska jag bli mörkhårig

Kommentarer
Postat av: jenkan

gört! eftersom jag inte färgar håret längre kan du göra det i mitt ställe!

2009-11-23 @ 15:10:42
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0