jaha ja

Jag har inte skrivit här på några dagar. Har liksom inte riktigt haft lust eller vetat vad jag ska skriva om.

Dom senaste dagarna har varit..ja vad har dom varit? Jag vet inte. Dom har väl varit normala men ändå inte. Jag förstår fortfarande inte mig själv och mina känslor rikitgt. Jag har funderat mycket, på allt och inget. Tror jag har funderar på hur jag vill att mitt liv ska se ut men inte gör. Vilka nya människor jag vill ha i mitt liv och vilka människor som hade en väldigt stor plats i mitt liv och fortfarande är lika viktigt men inte kan vara närvarande så mycket som jag skulle vilja för att dom flyttat från stan. Jag avskyr det. Jag vill ha tillbaka Linus, Sara, Jessica och Pax i stan. Kunna prata och träffa dom när jag vill liksom. Jag behöver deras närvaro känner jag. Detta har jag tänkt på mycket då Linus kommer hem tillfälligt för att åka igen och jag åker till Kalmar nästa helg för att träffa Sara och Pax.


Jag vill att det ska gå min väg för en gångs skull...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0