iphone

Har skaffat mig en ny mobile vilket betyder att jag har lite små separationsångest. men det ska jag klara. Mobilen jag skaffade är en <iphone och jag är INTE en snobb. Det tog rätt hårt den komentaren, tro det eller ej. Men aja va fan jag är glad iaf och jag skyller på att jag är lite bortskämd..haha.

Jag och pappa satt vid matbordet och åt nyss. Vi satt och pratade om hur folk kan agera mot varandra. Hur folk som kanske anser sig ha väldigt hög status kan se ner på dom som kanske skiter i vilket, skiter i vilken status hon har i den "bästas" ögon, bara hon får gå sin egen värld. Men också hur "den bästa" kan få med sig en massa människor att gå hennes väg, bara för att hon spelar på deras osäkerhet. Jag är inte jätteglad över sånna personer då jag har fått vara med om en massa skit.

Det där blev väldigt konstigt men aja det skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0