vända på dygnet

Alltid när jag har ledigt en längre tid så har jag en förmåga att vända på dygnet. Jag är en nattmänniska så när jag vet att jag får sova nästa morgon så går jag nästan aldrig och lägger mig innan tre. I vanliga fall brukar jag inte lägga mig innan typ halv tolv., Kan inte gå och lägga mig innan även om jag ska upp jättetidigt nästa morgon. Det är ganska illa att man varje lov, långt eller kort, hinner vända på dygnet. Men jag älsakr det. Inte att vända på dygnet kanske men att vara uppe på natten. Av någon anledning så är det mysigare. Det är ju roligare att vara uppe på natten än på morgonen så då gör det ju inget att man sover bort morgonen, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0