trötter

Inatt somande jag vid halv fyra tiden någon gång. Idag sov jag till halv två. Ändå är mina ögon jättetunga. Jag skulle bara vilja luta huvudet bakåt och blunda. Bara tanken låter så skön. Jag måste sluta vara uppe hela nätterna.

Senare idag/ikväll ska jag ta mig till Thomas. Vi ska bara ta't lugnt och typ titta på film och ha det skönt. Jag känner inte för att göra nått ansträngande. Känns som om jag var ute och partade igår.

Jag tittade på Titanic igår. Jag verkligen älskar den filmen, den får mnig jämt att börja tjuta. Jag tror jag såg den första gången när jag var nio eller så. Jag hade precis kommit hem från min fotbollsträning och pappa hade hyrt filmen. Jag såg den tillsammans med pappa innan jag hoppade in i duschen. När filmen var slut så stortjöt jag, jag tjöt när jag hoppade in i duschen och jag tjöt fortfarande när jag kom ut. Mamma fick be mig sluta gråta , det hade ju ändå gått nån timme efter att jag sett färdigt filmen, men jag kunde inte. Tårarna bara rann.

Jag tror att den största anledningen till varför jag älskar filmen och låten My heart will go on är för att filmen och låten påverkade mig så sjukt mycket. Det var den första filmen som berörde mig enda in i mitt hjärtas mörkaste ställen och den fick mig att börja gråta för första gången till en film, den fick mig att gråta floder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0