tänkare där

Jag har en förmåga att tänka för mycket på det som hänt. Jag analyserar varje detalj till det inte går att analysera det längre och då kommer jag på någon annan vinkel som jag inte analyserat och tänkt på. Det kan vara rätt jobbigt för det tar upp sån stor del av min tid. Det kan ha hänt något bra som inte brukar hända mig. Självklart börjar jag hitta små saker som jag börjar tänka på och börjar analyera. Egentligen har den saken inte betydelse för den andra men för mig blir den jättestor. Min kompis sa att det kan ju vara en bra sak att jag tänker för mkt och börjar analysera för det betyder ju att det är en sak som betyder mkt mig. Visst hon har en poäng, helt klart. Men det är faktiskt rätt jobbigt när jag känner att det går för långt och jag tänker mer på det än på det som faktiskt var bra och faktiskt inse att det bara är jag som gör sakerna större. Känner att jag är en typisk tjej när det gäller det här. Analyserar varje grej innan man bestämmer hur man ska gå vidare. Innan man inser om någon verkligen gillar en eller inte...innan alltihop. Jag sak försöka sluta vara så tjejig..:P

Kommentarer
Postat av: Andreas Rittwage

Jag hade för mig att jag läste nån gång att tjejer är mer försiktiga än killar, medan killar är mer våghalsiga. Det är nog därför tjejer lever längre ^^ Haha skojjar XP

2009-12-07 @ 12:55:17
URL: http://tyskenfan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0