sista dagarna

Idag är det Onsdag. Resten av demma dag kvar, till lunch imorgon och avsluting på fredag. När jag tog mig upp ur sängen halv åtta imorse så fick jag tvinga upp mig själv och tänkte att jag behöver bara stå ut i två dagar till..behöver bara går upp så här "tidigt" i två dagar tilll sen ska jag sova järnet på morgonen. Jag vet att halv åtta egentligen inte är så jättetidigt och att det finns folk som går upp typ vid fem sex på morgonen för att ta sig till skolan. Men jag är typ så sjukt morgontrött så att det finns inte. Om jag skulle få bestämma så skulle man gå i skolan på natten för det är då jag är som piggast, eller det är då jag är vaken.

Vi har en ganska lång lunch rast nu på onsdagar och det brukar bli rätt segt. Idag skulle jag för första gången spela lite biljard tillsammans med mina klasskamrater och då ör det nån vattengrej som gått sönder och står och sprutar ut över hela rummet. Hela rummet är då vattenfyllt och det går därmed inte att spela någon biljard. Skit oxå!

Senare idag ska jag få träffa Linus. Jag är så glad:D Vi ska på allvar typ gå lucia uppför drottninggatan och Linus ska få vara Lucia som han alltid velat vara. Se hur det här artar sig..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0