Salem Al Fakir

Salem Al Fakir är sommaren 2009 för mig. Jag såg honom live två gånger, en gång här hemma och en gång i Malmö med Jessica. Hans musik framkallar bra minnen fast bra minnen som är lite jobbiga att tänka på, fattar ni vad jag menar? Det är ju bra minnen som påminner om hur jobbigt det slutade. Om det skulle slutat lite bättre så skulle jag kanske inte tycka var lika jobbigt att lyssna på hans bra musik. Jag vet inte, men det kanske inte är över, det kanske slutar bra även om det ser rätt kört ut för tillfället.

på tal om nått helt annat.. ibland känner man sig snyggare än vad man är..haha


popcorndags




paxpojken




avslutar med en LEM bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0