saknad

Det har gått 7 respektive 6 år sedan mormor och morfar gick bort. Saknaden är fortfarande stor. Mamma och jag satt och pratade lite om vart vi skulle fira lill-jul med min morbror, moster och kusin som bor i sthlm. Jag vill fira den där uppe för att kunna besöka mormors och morfars grav. Var där i oktober så det var inte så jättelänge sen men jag vill besöka dom så ofta jag bara kan och speciellt på julen.

När jag senare satt och tänke på att besöka kyrkogårdar och gravar så kom jag på att jag fortfarande inte letat upp Dags grav. Jag har tänkt göra det enda sen han dog men har aldrig tagit mig för att göra det. Nu ska jag verkligen göra det. Jag ska leta rätt på den imorgon.

Jag saknar Dag och hans skämt som alltid lyckades i ca 16 år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0