Ny dator

Jag har skaffat mig en egen dator. ÄNTLIGEN!!! Den är rätt stor och jag försöker fortfarande vänja mig vid den men det går framåt hela tiden. Men jag är så sjukt nöjd. Äntligen kan jag lyssna på spotify igen. På mammas dator som jag använt fram till nu har nått problem med högtalarna så det går inte att lyssna på något utan att det hackar och sprakar. Sjukt jobbigt. Men nu kan jag lyssna igen och det gör mig glad.

Jag hade en sjuk dröm inatt. Jag drömmde att min morfar och Hitler bråkade. Det var ungefär som ett tv-spel. Dom slogs liksom på en bana. Hitler höll på att vinna över morfar men morfar tog igen sig hög Hitler i två delar. Rätt åt den äckliga jäveln. Hitler alltså, inte morfar.

Jag har en egen dator, jag har en egen dator..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0