Mästare på att drömma?

Jag drömmer jämt och konstigt. Jag vaknar i stort sätt varje morgon och vet att jag drömt något. Jag minns oftast bara små grejer och minns inte hela drömmen men jag vet att den funnits där. Inatt drömde jag att en av mina katter fått ungar. Fyra stycken hade hon fått. Tre av dom var olika stora möss och råttor. En var en riktig kattunge. Dom andra tre var riktigt vidriga för dom var typ döda, som när katterna dragit in en mus och ätit upp halva. Så såg dom andra tre ungarna ut. Blä på den.
Sen senare så drömde jag att jag skulle vara statist i en film bara för att jag råkade stå och titta på kläder på H&M. Jag skullle hänga upp röda jackor på en klädhängare. Jättekul liksom..:P

Nu har jag jullov. Sjukt skönt. Jag ska sova sova och träffa kompisar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0