lugn

Igår var det väldigt mysigt. Det måste jag bara få säga!

Jag vaknade flera gånger imorse med ca en timmes mellan rum. När klockan var typ tio så bestämde jag mej för att inte sova mer. Jag var väldigt trött så jag skulle med största sanolikhet kunna somna om och sova jättelänge men jag kände inte riktigt för det och istället så låg jag bara och låg i sängen till klockan elva. Det var väldigt skönt och ovanligt för att vara mig. Jag brukar aldrig vakna innan klockan elva frivilligt och inte somna om.

Åkte sedan in till stan en kortis. Sade hej till Cornelia som var i stan. Ruggit väder ute idag. Ska egentligen kratta löv men pappa får stå ut med att jag gör det imorgon istället. Så äckligt väder idag.

Just nu sitter jag här vid datorn och laddar inför en dag med plugg. Förvånansvärt känner jag mig oerhört lugn. Jag vet inte om jag har känt mig så här någon gång förut. Det känns som om jag skulle kunna stöta på vilka problem som helst och  jag skulle kunnna tackla dom som igenting. Det känns väldigt bra. Skulle vilja känna mig så här lugn jämt.

Få mig att känna mig så här lugn jämt..Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0