Linnea+deprimerande musik=sant

Jag pratade med Jessica igår kväll. Ett välbehövligt samtal för oss båda tror jag. Det började lite ledsamt för att sluta med en grym skrattattack. Vi målade upp värsta bilden om hur Jessica och Johan skulle sluta som Jack och Rose när båten finns mer. Jättesorligt, inget att skratta åt egentligen för det skulle vara sjukt hemskt om det skulle hända. Men av någon anledning började vi skratta som två små barn som tittar på Kalle Anka eller nått. Även om vi började skratta av en hemsk anledning så behövde jag det. Jag mådde bra efteråt och kände mig lite lättare efteråt. Riktigt skönt att få träffa Linus i nästa vecka och att Jessica kommer hem den 19 december och blir hemma till slutet av Januari. Livet leker på den fronten iaf..:)

Jag har en thing för deprimerande musik. Jag lyssnar typ alltid på lite mer sorgsen musik, även om jag är sjukt glad. Dom enda gångerna jag typ lyssnar på mera pratymusik eller musik med fart i är när jag är riktigt glad, vill fjanta omkrin eller bara bli på partyhumör. Annars är det det sorliga som gäller för mig..sorligt men sant..(jag gillar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0