Julafton

Så var julafton 2009 i stort sätt över. Vi firade som vanligt med bara familjen, det vill säga jag, min bror Johan, pappa och mamma. Vi åt, spelade spel, tittade på Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons Julafton och sedan öppnade vi julklappar. Det blev inte så många julklappar i år då varken jag eller Johan hade önskat oss något speciellt. Jag fick några filmer jag ville ha, en skiva och pengar i massor. Pengarna ska jag försöka spara till en dator. Känner att det är på tiden att jag köper mig en egen dator. Kankse kan jag få en tidig födelsedagspresent och få lite tillskjut med pengar så att datorn kan bli min. Men det har blivit en helt okej julafton.
Har typ inga bilder men jag kan kanske bjuda på någon..:P



min kära bror



Katten hoppade upp på bordet så fort vi la på duken. Hon ville tydligen bli vår julskinka:P



Lite julklappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0