hos Maja

Jag tog mig till Maja igår kväll. Jag. Maja och Majas tvillingsyrra Hanna hade en mysig filmkväll med Robinsson och American history X. Om ni inte sett den så se den. Jag har sett den två kvällar  i rad och ett antal gånger innan dess och jag tycker fortfarande att den är lika bra, hemsk men bra. När vi var färdiga med filmtittandet dså var klockan vid ett snåret. Hanna som bara har fem minuiter hem gick hem och jag stannade kvar och sov här för jag orade inte gå hem. Jag och Maja låg och flummade som vanligt innan vi somnar in i vår skönhetssömn. Sen sov jag en skön sömn med mång, väldigt många, drömmar. det var nice.

Nu ska jag och Maja sticka ner på stan och Maja ska köpa ett ps2 och sen ska vi sitta och spela nästan hela dagen. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0