helgen

Den här helgen har varit så seg. Jag har varit trött och mitt huvud känns som en tung blöt tygboll. Kanske mitt huvud känns så pga för mkt sömn men iaf. Igår höll jag på att somna när jag tittade på film med Maja och Mathilda och det är inte något som händer när jag är i normalt tillstånd. Den här dagen ska jag försöka tillängna lite läsande. Känns som om det är det ända som mitt huvud klarar av. Att skriva på ett arbete känns lite för krävande, nej jag är inte bakis eller nått för jag drack inge alkohol igår.

Nu har jag fått något slags beroende av Fix You. Ni vet Coldplays helt underbara låt. Kanske bra att jag tjatar ut den lite nu för då kan jag ta ett uppehåll senare fra till februari då jag inte kommer få nog av den. Det skulle inte förvånna mig om jag kommer sitta och tjuta första gången jag hör den. Jag tjuter nästan bara av bilden jag får i huvudet. Jag vet jag är en rätt känslomässig människa. Men jag tycker det är rätt bra att jag kan uttrycka vad jag känner när jag hör eller ser något. Jag menar det är ju inte alla som kan uttrycka vad dom känner fast dom kanske skulle vilja det. Fast jag tycker det är rätt illa att jag måste få höra en låt eller se en film för att kunna släppa loss mina känslor. Jag skulle faktiskt vilja uttrycka mina känslor bättre bara från ingenting. Sluta vara så förstående och säga vad jag egentligen tycker och känner. Visst att det är bra att jag är bra på att vara förstående men ibland kanske det inte alltid är det rätta, inte om man ska vara lite egoistisk iaf. Ibland tror jag att det skulle vara bra både för mig och den som jag är så förstående mot om jag sket i ocj var så förstående och sa vad jag kände egentligen. Nu blev det många förstående här men ni förstår vad jag menar.:P

Nej nu ska jag börja läsa lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0