har jag bestämmt mig?

Nu tror jag att jag har bestämmt mig. Det jag har kommit fram till känns iaf rätt, för tillfället.

Jag orkar inte tänka och bry mig längre, jag måste gå vidare. Jag måste gå vidare nu när jag har en chans att gå vidare på ett bra sätt. På ett som kanske kan bli riktigt lyckat om vi bara lyckas!

Idag var jag på teater. Var på teatertreornas klassiska teater med Issa och Steen. Väldigt bra var det. Precis som det brukar vara. Och vet ni vad? Jag köpte en film idag, jag köpte Edward Scissorhands. Bra film det där. Plus att jag har en thing för Johnny Depp och hans tidigaste filmer.


Jag avskyr mensvärk...




han är så sjukt gullig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0