halsduk

Asså hela jag fungerar väldigt konstigt. I början av hösten eller typ i novermber när det var så kallt så hade jag ingen duglig mössa eller några dugliga vantar så jag gick utan men jag hade halsduk. Väldigt skönt. Nu har jag en duglig mössa och ett par dugliga vantar men av någon anledning så har jag struntat i halsduken. Varje gång jag har gått ut de senaste dagarna så har jag tänkt att jag ska ta på mig en halsduk för att det skulle bli mkt varmare och mkt skönare då. Men så står jag där och tänker samma tanke nästa gång jag är utomhus, att nästa gång ska jag ta på mig en halsduk.

Jag var en stund på stan idag. Träffade Thomas, John och Johns bror av en slump och följde med dom och fikade och sedan vidare hem till John. Väldigt mysigt var det. Helt klart värt det.
Nu sitter jag hemma och har precis sett färdigt Vicky Cristina Barcelona som jag började se igår. Den var helt okej. Nu ska jag se Schindler's List som jag fått låna av John. Se om den är lika bra som alla säger att den är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0