Gott Nytt År

Jag säger som jag gjorde förra året när jag hade en annan blogg. En liten rad från Håkan Hellströms Går vidare:

Ta min hand och kom så går vi vidare!


Tycker den raden passar så bra så här inför ett nytt år. Ta min hand och kom så går vi vidare. Vi lämnar det gamla året bakom oss och går in i det nya med hopp om att det ska bli bättre än det förra. Att det som inte hände under det året som gick kommer att hända under året som kommer, då man är ett år äldre och allt.

Här kommer lite bilder från året



sommar sol och bad

lite fotboll spelades det

gottegris

hos Jessicas farmor under påsken

ett antal utgångar

några underbara möten med Linus när han väl var hemma

Var på kolmårde för första gången på typ 5 år

var i Malmö med Jessica

Lagfest

Utomhusbio



Även om detta år har vait helt okej så hoppas jag på ett bättre år nästa år. Den här hösten var för jävlig!!


GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0