Get on the floor

Det var en trevlig kväll igår även om jag var halvt orolig delar av kvällen. Visst det mesta försvann efter att jag pratat i telefon så fanns det i bakhuvudet i stort sätt hela kvällen. Men jag kunde slappna av lite grann iaf. Det vart mkt dans iaf. Det var en trevlig liten förfest hos Jessica då vi fick springa till spårvagnen.


Idag träffade jag Thomas. Vi var på bio och såg en julsaga. Den var faktiskt bra. Värd att se. Sedan drog vi till Black Lion och jag försökte dricka en god öl med den var inte god, den var lika äcklig äcklig som all annan öl som jag druckigt så jag drack en cider istället. Vi satt och snackade en del. Mysigt ,mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0