...

Har sprungit på stan idag. Mamma och jag begav oss in till stan och köpte lite julklappar till min bror. Vi åt lite och sen skulle mamma köpa lite åt mig. Då passade jag på att träffa Maja och gå runt i leksaksaffärer och fjanta oss. Det är helt underbart att gå i leksaksaffärer. Trycka på saker och bara vara ett litet barn. Skratta åt töntiga leksaker osv osv. JAg köpte en film till mig. En liten julklapp såhär två dagar innan julafton. Köpte Saving private Ryan. En av dom få krigsfilmer jag tycker om som inte handlar om andra världskriget och judar i andra världskriget. Så nu har jag ännu en bra film att ställa i hyllan. Hoppas jag får ännu flera på torsdag.

Känns helt sjukt att det är julafton om två dagar. Jag har inte riktigt fattat det. Visst att det är värsta julkänslan ute nu när det är snö och allt men det har inte riktigt kommit till mig. Kanske det kommer imorgon när vi klär granen och lägger paketen under granen och vi har lite julgodis som det kommer till mig på riktigt.

Jag hoppas det iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0